Xerox Toner - Kartuş Saptanmadı Hatası: Detaylı Çözüm Rehberi ve İpuçları
Xerox yazıcda ''Toner - Kartuş Saptanmadı'' hatası alıyorsanız, yazıcının normal çalışmasını engelleyebilir ve baskı işlemlerinizi durdurabilir. Bu sorunu gidermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.
Xerox Yazıcıda Kartuş Saptanmadı Hatası Nasıl Çözülür?
1. İlk olarak, yazıcıyı kapatın ve birkaç dakika bekledikten sonra tekrar açın. Bazı durumlarda, yazıcı yeniden başlatıldığında bu hatanın düzelmesi mümkündür.
2. Xerox Tonerin doğru bir şekilde takıldığından emin olun. Kartuşları çıkarın ve yeniden takın, gerekirse yerlerini kontrol edin ve düzgün şekilde oturduklarından emin olun.
3. Xerox Yazıcının kartuş bölmesini ve temas noktalarını temizleyin. Toz veya kir, kartuşların doğru şekilde algılanmasını engelleyebilir.
4. Xerox Yazıcıyı güncel sürücülerini ve yazılımını yüklediğinizden emin olun. Yazılım güncellemeleri, bazı kartuş algılama sorunlarını gidermeye yardımcı olabilir.
5. Farklı bir kartuş deneyin. Eğer mümkünse, başka bir kartuşla deneme yaparak sorunun kartuşla mı yoksa yazıcıyla mı ilgili olduğunu belirleyin.
6. Yazıcının kılavuzunu kontrol edin ve ''Kartuş Saptanmadı'' ''Toner Yok'' hatasıyla ilgili özel talimatlar varsa onları uygulayın.
Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra bile sorun devam ederse, Xerox'un resmi web sitesinden veya yerel bir yazıcı servisinden destek almanızı öneririz.
Not: Sorunları çözemediğinizde, Ankara Xerox servisi olarak bizlerden profesyonel destek alabilirsiniz.
İletişim
Kabil Cad. 74/A Öveçler - Ankara
Tel: 0312 473 76 16 ve Tel: 0312 473 76 69
e mail: yazicitamiriankara.com.tr